SAHABAT

Hi. Assalamualaikum.

Siapa dalam dunia ni tak perlukan kawan? Sedangkan orang gila pun ada kawan. Walaupun kau suka jenis yang suka bersendirian, tapi kau mesti perlukan kawan kan untuk buat kau happy tersenyum.

Alhamdulillah aku ada kawan yang ramai dan semua hebat, cool and awesome. Ceh bangga ah tu. Hahaha kawan aku semua jenis yang tak berapa nak betul. Tapi aku tak kesah. Aku suka berkawan. Selagi kau okey and tak buat kerja yang melebihi batas aku boleh kawan dengan kau. Aku bukan suka sangat memilih. "Bukan suka sangat" okey bukan langsung tak memilih.

Okey the first of bestfriend is ofcose my brotherhood, team Jaguar. RAWR bak hang nama. hahaha okey actually ni nama team futsal kiteorang. Ofcose they all best of the best. Haa pape jelah kan aku merapu. Kiteorang start bina team ni sejak form 4 gitu kot. Baru jugak. Yelah kiteorang bukan macam generasi sekarang umur berapa dah main futsal dekat tempat berbayar. Form 4 dulu pun tak selalu main and faktor transport lagi. Tapi sekarang semua rasanya dah ada license. So senang lah. Tapi sejak habis sekolah ni dorang selalu main malam. Aku ni je dah jarang main sebab parents aku tak bagi. Tapi pape pun apa yang parents cakap kenalah dengar kan? Tanak jadi anak derhaka. So, Jaguar the best. Moga terus power and In Shaa Allah menang tournament besar satu hari nanti. Amin!

Second is my last year classmates. Ala yang post before this tu. Kalau korang dah tengok video tu mungkin korang tahu lah macam mana. I am proud and thankful to have all of them tak kira lah bangsa apa pun. The best and the crazy classmates ever. Kalau nak tahu lebih pasal dorang tengoklah video sebelum ni. Penat lah nak menaip lagi. Nak cerita benda yang sama baik korang baca je ye dak?

Senang cerita semua kawan aku ada terbaik. Korang yang membaca ni pun dikira kawan aku jugak. Tu pun kalau sudi lah. Kena ingat, kita kalau nak buat kawan bukan dengan cara paksa or terpaksa. Kita pun tak boleh lah nak berkawan dengan orang tu untuk ambil kesempatan atas dia or apa apa yang ada kaitan dengan tu. Nak berkawan kena ikhlas. Macam tolong orang lah. Kalau ikhlas baru lama bertahan persahabatan kita tu. Senang cita lah kan, aku berbangga dapat kenal kawan yang aku ada sekarang ni. Harap hubungan kawan kita berkekalan. Thanks guys.

Bye. Assalamualaikum.
(4/3/14)