Hi. Assalamualaikum.

Hashtag semalam punya cerita.
Semalam hari Ahad. Well for normal me, i'll be doing nothing at home. Tapi semalam special sikit hari Ahad aku. Ok bermula dia macamni. Tengah syok syok aku tidur tiba-tiba my dad entered my room "Faris, bangun tu nanti pakcik mail datang nak ajar kereta." and i was like "huh?!". Hahahah like seriously aku tak expect pun sebab memang takde cakap nak buat semalam. Selalunya bila nak buat baru bagitau. Ni tiba-tiba dia call. Hahaha apa lagi bangun terus, mandi lepastu siap siap. Hahaha huru-hara weh pagi Ahad aku.

Okey bila dah siap dah pergi tempat amik lesen (amik means ambil in Johor) aku pun relax and chill je lah kan. Lepas dah tumbprint ingatkan nak kena drive kepe an. Last-last pakcik mail cakap "Faris, harini relax je." aku pun ingatkan relax kejap je. Last-last relax habis weh aku duduk dekat tempat menunggu tu. Dari sampai dalam 9.30 pg sampai 3.30 ptg gitulah ~ weh sepanjang tu janganlah tanya apa aku buat. Merana duh. Duduk je tengok orang test motor dengan kereta semua. Rasa bengang pun ada. Hahaha shit duh. Lepas 3.30 tu barulah pakcik mail tu panggil duduk dalam kereta tengok ada sorang makcik ni drive. Belajar ah juga dari takde kan? Berdekak aku dengan makcik tu dalam kereta sebab dia pun tak boleh nak ingat sangat cara drive.

Masa balik pulak. Hahahah okey masa ni memang agak annoying + berdekak sebab one of the pakcik mail punya student yang dia pun kena hantar balik hilang. Hahaha last aku nampak masa awal-awal dia keluar tapi tak tahu lah dia pergi mana kan. Guest what? Masa nak balik tu jumpa dia dekat masjid bawah tu tengah tidur. Orang call pun tak dengar padahal phone sebelah je. Aihh tak tahu ah nak cakap apa kan. Budak tu pun kalau aku tengok macam agak "blur" gitu lah. Bukan nak kutuk tapi memang.

This Sunday was like ada perasaan yang bercampur lah. Ada meresap (geram), seronok, berdekak and many mores lah. And not forget thanks ah dekat kawan sorang yang teman aku dekat tempat tu. Kalau tak lagi tepu duh. Hahaha

Bye. Assalamualaikum.
(3/2/14)