Hi guys! Yeah i'm back..

Well guys! Harini 16 September. Harini hari Malaysia! Wuuu yeah masa tu kan tak sempat post pasal Hari Merdeka. So, Hari Malaysia pun jadilah. This celebration is about to memperingati tarikh pembentukan Malaysia. Cool huh? And coz of that kitaorang semua dapat cuti sekolah. Itu yang paling nikmat. Tapi satu hari je ah. hahah damn tak cukup. 
   
So, buat masa ni aku nak amik peluang untuk bagitahu korang seeeeemua yang aku sayang Malaysia. Alhamdulillah negara Malaysia ni aman damai walaupun berbilang kaum. Proud of it. Tanah tumpah darahku. Bak kata uncle Najib 1Malaysia! 1Malaysia! 1Malaysia! Tak kesah lah sejauh mana pun aku study nanti Malaysia tetap di hati. Aku tahu korang pun sama macam aku. Kita semua anak Malaysia and we should proud of our country! Yes, we should.
 
Thats it for this time. Selamat Hari Malaysia! 1Malaysia!
Assalamualaikum. Adios ~