15/05/14

Hi. Assalamualaikum.

   15/05/14 dah sekarang ni. Lagi 15 hari jugaklah aku nak balik. Maksud aku terus keluar dari sini. Sebab apa? Sebab aku akan ke form 6. Yup, memang mula mula aku taknak. Tapi it's okey, aku terima. My mom pun cakap it's better terima.

   First thing yang buat aku nak terima sebab ofcosely fikir masa depan lah kan. Mana lah tahu tak dapat yang lain tu. Ini dikira peluang aku untuk sambung belajar lah. Form 6 pun takde lah teruk mana. As long as aku dapat peluang belajar.

   Second thing sebab yang buat aku nak tinggalkan kem, sebab yang tinggal dekat kem ni nanti semua budak jenis kepala apa aku tak tahu lah. hahaha tapi tak semua lah. Malas ah aku nak kawad kaki semua dengan dorang. Payah. Lepastu 'CO' (macam penghulu) pun balik. Geng-geng dekat sini pun ramai yang balik. Memang bukan semua tapi budak company aku hampir semua balik. Dari 50 lebih tinggal 20 lebih je apa cita?

   Demi future aku balik lah. Cukuplah dah ada kenangan ni semua. Kata pun nak cari pengalaman ye dak? Kawan baru pun dah ada. It's okay lah balik awal. Nanti boleh jumpa lagi pe.

Bye. Assalamualaikum.