Hi. Assalamualaikum.

Agak lama jugak aku tak update. Busy dengan itu ini. Apply sini sana.
So, tinggal berapa hari je lagi aku akan pergi PLKN. Semangat ni woi! Barang yang perlu aku bawa semua still in progress. Wat lek sebab aku lelaki. Kemas last minit pun boleh siap. kah!
So maybe aku tak akan update blog ni untuk jangka masa yang agak lama nanti. In shaa Allah kalau ada masa bila balik sini aku update.

Aku tak nak cerita banyak dalam post ni. Aku nak minta maaf kalau ada salah dekat korang. Kalau ada yang terasa dengan post before this. Tak ada maksud untuk mengata. Bukan nak sedih sedih cuma takut apa-apa berlaku dekat sana, tak sempat minta maaf. Semoga tak ada apa-apa berlaku dan semuanya berjalan dengan lancar. Amin! Good luck for me and good luck for you gais yang pergi plkn for this siri 2. Keep motivate yourself. Jaga diri and perangai kalau dekat tempat orang. And paling penting have fun and enjoy!

Bye. Assalamualaikum.