Hi. Assalamualaikum.

Well harini dah okey dah.
Nak cerita pasal lain pulak.  
So, here we go... pergi mano? Baca bawah tu.

Pernah tak korang terasa dalam hidup ni korang nak ubah hidup seseorang tu before korang mati? Mesti ada lah kan? Same goes to me. Kadang-kadang aku rasa macam aku ni nak sangat ubah hidup seseorang. Nak dia hidup happy, ceria semualah. Tapi aku ni ada masalah jugak dengan hidup aku.  My problem is, entahlah kadang-kadang rasa nak bercinta. Tapi bila dah in relationship macam malas pulak. Bukannya apa bila tengok perempuan lawa lawa rasa macam.... korang pun tahu kan. Macam  nak pergi dekat dia then cakap "hey, let me be your boyfriend." nanti tak memasal kena penampo pulak ye dak?  Perempuan lawa sekarang ni ramai sangat. Nak beramai kang bergaduh pulak. Payah.    

Aku ni lebih kurang boleh dikatakan fobia cinta ah kekadang. Bukan apa bila dah buat ikatan tu.  Susah nak putuskan. Actually takdelah hadap semua ni. Tapi tak tahu lah kenapa aku selalu dok fikir ni semua. Kalau boleh nak focus on study dulu. Mungkin sebab setiap hari jatuh hati agaknya. Hehehe. Cuma tak berani lagi nak cakap. Fobia lah katekan. Kalau lah aku artis. Aku terus jumpa  mak dia then masuk meminang terus. Masuk minang anaknya bukannya maknya okey. Settle. Hamboi gateinyo.

Betul agaknya kata orang "hati manusia ni cepat berubah" harini suka dia. Esok suka orang lain  pulak. Now aku dah faham. Mungkin satu hari  nanti Allah temukan juga aku dengan jodoh aku. In shaa Allah.  Aku akan bimbing dia dengan baik. Aku hanya boleh berdoa untuk dapat jodoh yang baik je. My mum told me yang dia pun dah doakan masa dekat Makkah masa tu supaya semua anak dia dapat jodoh yang baik baik. Amin.

Aku ada suka dia ni tapi cuma tak bagitahu je. Allah je yang tahu apa yang aku rasa dan siapa dia.

Kbye. Assalamualaikum.
(22/11/2013)