Hi gais. Assalamualaikum. 

You know how it feels like when someone you like or love keeping a secret away from you.
It feels like stranger. But for me. I feels like stupid. 
Okay dah cukup. Tak payah nak speaking sangat. 

Ayat dekat atas actually apa yang aku rasa bila someone ada simpan rahsia dari aku even kawan. Yes its true yang semua orang ada rahsia yang tak boleh dibagitahu or share dekat orang lain. Tapi entah lah. Pada aku bila aku dalam situasi macamni. Aku rasa macam aku ni stranger. Lagi teruk bila orang tu orang yang kita suka. Bukan nak cakap yang aku ni busybody nak tahu rahsia orang. Tapi cuma bila orang yang aku suka simpan rahsia dari aku tapi boleh bagitahu orang lain. Rasa macam tak adil. Kadang kadang tak suka nak fikir benda ni semua. Tapi bila dah terfikir. Nak berhenti macam susah.

Ok whatever.

My SPM exam dah start. paper BM and BI okey lah buat masani. In shaa Allah boleh A or maybe A+.
And guest what? Lagi berapa hari jek my parents nak balik. Alhamdulillah finally.

Okey I guest only for this time. Hamboih ~ 
Kbai. Assalamualaikum.